• Wpisów: 13
  • Średnio co: 222 dni
  • Ostatni wpis: 7 lat temu, 18:34
  • Licznik odwiedzin: 34 293 / 3122 dni
 
dajanaaa
 
WESOŁYCH ŚWIĄT ! :)
Poświęcone jajka ! Hahaa.. Uu a jak ciepło an dworze. Przeczytałam w Bravo artykuł o Bimberze [ Justin Bieber ]. Normalnie żal mi tych jego antyfanów. Zazdroszczą mu sławy, tego , że się wybił? Dlatego są dla niego tacy źli? Ja nie rozumiem ich. Jak im się kurwa on nie podoba to po chuj pierdolą rzeczy na jego temat. Wypisują na facebook'u pierdolone rzeczy : "Justin Bieber musi umrzeć" "Znam koleżankę , która ma bardziej męski głos niż Bieber". Śmieją się z jego wzrostu. Ma 1.60 i ma 16 lat. Kurwa niech popatrzą się na siebie, a potem oceniają innych.
Ja go nie bronię. No może trochę. Bo przerażają mnie ludzie, którzy tak perfidnie mu zazdroszczą!
On też jest głupi, bo czyta te rzeczy o sobie.
Po chuja to czyta >.>
Dobra koniec. Zaraz zacznę tu bardziej przeklinać , a dzisiaj święta XD
Jeszcze tylko wspomnę o siostrze Miley Cyrus - Noah Cyrus. Normalnie ta dziewczynka mnie przeraża. Chcę być sławna jak jej siostra. I co z tego wynika?

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować ten wpis.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
  • awatar
     
     
    Anielka
    Co do Justina.. Uważam, że macie racje, Jego antyfani widocznie nie mają co robić i wypisują takie głupoty, że srać się chcę. Ja jestem jego funką. Trochę mi jest go żal. Ciekawe co by oni zrobili jakby ktoś napisał "antyfani Justina mają umrzeć" Dla mnie to jest popierdolone. Życzą mu śmierci ?! Nie każe im go lubić, ale ez przesady. Ja na miejscu Justina bym ich oskarżyła. Ale z drugiej strony nie dziwie mu się, nie chcę sobie stwarzać kłopotów. Pozdrawiam ;*
     
  •  
     
    boze... ona jest okropna... MILEY! PRZEMOW JEJ DO ROZUMU!!! ;/
     
  • awatar
     
     
    Wredna Czarodziejka
    no nuty ma fajne to fakt :P
     
  • awatar
     
     
    ugh..
    Bieber ma fajne piosenki, przyjemnie się ich słucha :) a siostra Miley to monster.. ;D
     
  •  
     
    Ja też czytałam ten artykuł o Bieberze. Mi również szkoda tych wszystkich ludzi, którzy wypisują na jego temat takie rzeczy. Mają prawo go nie lubić, ale śmierci moim zadaniem nie życzy się nawet największemu wrogowi. Poza tym nawet go nie znają. To, że się wybił i ze zwyczajnego chłopaka stał się gwiazdą to wcale nie oznacza, że jest taki jak inne gwiazdeczki: zarozumiały i chamski.
    Ja tam bardzo lubię Justina i mogę nawet powiedzieć, że jestem jego fanką. Wiedziałam  jego istnieniu gdy jeszcze nie pisali o nim w gazetach.

    A co do tej małej to szkoda gadać. Wszyscy ją wyśmiewają i wcale się nie dziwię xdd